Hemma och snart borta igen

Tjo Hej! 
I söndags kom jag hem ifrån uv lägret, det var fett kul och till slutet av lägret kom de fler roliga kompisar. Fastän jag sov nästintill halva lägret så hade jag en jätte bra vecka. Spårningen på fredagen gick jätte bra, vi i patrullen kom varandra närmre och vi hade en bra tid tillsammans. Men nu är jag hemma och imorgon (tisdag) vid 8 går jag upp för att sedan åka iväg igen. Jag och mamma ska åka lite i förväg innan GF (Gullbranna Festivalen) börjar på torsdag. Troligen tar vi en sväng förbi Gekås imon och på onsdag blir de att chilla på stranden för denna veckan kommer det vara fett bra väder i Halmstad. Vi kanske går på bio på onsdag också. MINIONER släpps ju då!! Det är ett måste att se! Är så fett taggad, lixom fatta en hel film då Minions är i bilden hela tiden :D 

Just nu är klockan 01:48 och jag som sagt ska upp 8 så jaaa... Men sånt är livet, man hinner ju sova lite i bilen ^~^ Nu ska jag fortsätta kolla serier och förhoppningsvis somnar jag snart 
|