Statistik

Tjohej! 
Kan inte fatta att det är ett fåtal som fortfarande kollar varje dag (kollade statistiken) fastän jag inte uppdaterat på minst en månad. Men jag har inte hafft varken ork eller tid den senaste månaden, mycket har hänt. Både positiva saker och negativa. Det mest positiva är nog att jag har sommarlov!!! Har nog haft det i 2 veckor nu tror jag. 

Just nu ligger jag i min varma sovsäck i ett kallt vindskydd med en sprakande eld utanför. Det är livet, fastän man fryser :D För er som inte fattade så är jag på uv läger. Har vart här sen i måndags kväll och kommer åka hem på söndag. Imorgon står det spårning på schemat. Förhoppningsvis får vi ledar scouter gå i egna grupper istället för att gå med scouterna. Nu ska jag somna till ljudet av elden, pratande & snarkande ledar scouter. Godnatt ^~^ 

(Mitt mästerverk) 
|