Dreadlocks

Tjo Hej!
De var länge sedan, har inte riktigt hafft något att skriva om MEN nu har jag det. Och ni ser säkert i rubriken vad det är jag ska snacka om?!
DREADLOCKS!! 
Är det bara jag som tycker att det är så sjuuuukt snyggt? Så länge dem inte är stora feta korvar förstås. Utan det ska va i lagom storlek och lite tuffsiga. Nu de senaste har jag gått och kärat ner mig mer och mer i dreads, men problemet är att det är ganska dyrt att skaffa. Speciellt när man ska lägga till extra hår eftersom det är snyggare med lite längre dreads. För om jag bara skulle göra i mitt vanliga hår så skulle de bli ca 1/3 , 1/2 kortare än vad håret är. Och mitt hår är ju redan hyffsat kort, så skulle nog se ut som en igelkott ^~^
Så jah det kostar ca 2000kr att göra dreads med förlängning. Och så mycket pengar har ju inte jag, skyller på att jag är student ;)
Så nu ska jag spara ihop till det, förhoppningsvis kommer jag komma på saker jag kan göra för att tjäna ihop det snabbare. Men jag har idé torka. Om någon har tips på hur man kan tjäna pengar så säg det till mig, hade vart as bra.
Jag tweetar om detta och använder #Nea2000kr
Kanske det kommer något på instagram också. Heter @nissenea på Twitter , neanorden & linneaneanorden på instagram (linneaneanorden är de kontot jag lägger ut fler och mindre allvarliga bilder på) 

Ha det gött ^~^ 
|