Bad, äcklig Kina mat m.m

Igår (söndag) kollade jag serier i sängen ca halva dagen medans pappa var och badade och bastade på något ställe här i närheten. Sen åt vi gulasch sopa som antagligen ska va känt ifrån Ungern. Vi tog sedan tunnelbanan till Kalle som visade oss runt lite i de området han bor. Vi kom hem framåt 9 kanske, startade en zombie film och chillade. 

Idag gick vi la upp ca halv 11 och gick o köpte bröd till frukost oså lite annat. Vi chillade runt i köpcentrumet som vi nästan bör granne med. (Jag hittade en Nice tröja där!). Sedan drog vi iväg med Kalle och hans kompisar som också praktiserar här till ett bad ställe där det tydligen ska va helande vatten. Och sånt som typ värms upp av marken. De va ca 38 grader i vattnet kanske. Lite för varmt för min del. Vi åt mat på ett Kina ställe där jag dels fick fel beställning och de va inte så speciellt gott. Åt inte ens hälften innan jag blev jätte m mätt. Nu ska jag kolla serier och smaska i mig lite måndags mys. Pappa är ute o ska handla lite och troligen ta en öl på någon bar. 
|