BUDAPEST!!

Idag åkte jag till BUDAPEST med min pappa. Vi åkte hit dels för att ha semester men oxå för att träffa min bror som praktiserar här nere just nu. Vi kom hit typ framåt 22, så har inte hunnit upptäcka så mycket än. Vi har iallafall hittat ett Nice ställe där vi kan äta natta mat. Eftersom de e smidigt och öppet sent på natten. Tror nästan de e öppet nästintill 24/7. Vi fick åka buss och tunnelbana ifrån flygplatsen, tunnelbanan var verkligen gammal. Kändes som att de inte gjorts om sen de uppfanns. Vi hade lite problem med att veta exakt vart vi skulle men vi hittade rätt iallafal tillslut. Det är mycket bättre väder här än hemma i Sverige, jag gick i linne och tunna byxor innan när vi skulle äta, klockan var ca 22:30 då. Älskar att inte behöva gå och frysa, får passa på och njuta av dessa fem dagar här. 
Goodines, Min dag |