Spänning i Budapest!

Idag gick vi upp tidigare än vanligt. Vi gick upp hela klockan 9 tror jag fast vi snoza kanske 20min. Vi åt frukost i hundra år och åkte sedan till West End shoppingcenter. Där pappa letade efter ett par byxor och vi fixade en sak som vi senare idag åkte tillbacka och fixade. De är ungefär de vi har gjort idag. Den saken vi gjorde vet jag inte riktigt om jag vill säga än. Antingen kommer de upp på snapstory (nizzenea) eller på instagram (neanorden) om några dagar eller så får de som känner mig se när vi ses nästa gång. Spännande!!! Klockan är nu 1 mitt i natten och pappa ligger o snarkar så jag inte kan somna. Ligger med en kudde över huvudet och en under med mobilen under den med musik. Blir som isolering så att jag inte väcker pappa och på samma gång inte hör han så mycket. Nu slutade han snarka så ska försöka somna innan han börjar igen, godnatt på er ZzZzZz 
|